Informacija apie Varėnos globos namus (lengvai suprantama kalba)

Informacija apie Varėnos globos namus

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

Ji padeda žmonėms, kuriems sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus, sužinoti naujos informacijos.

Daugelyje šalių tokie tekstai jau yra plačiai naudojami.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos: inclusion-europe.eu/easy-to-read

Apie globos namus

Varėnos globos namai yra įstaiga, kuri padeda žmonėms pasirūpinti savimi.

Čia gali gyventi:

  • Senyvo amžiaus žmonės
  • Žmonės su negalia

Globos namų adresas yra Z. Voronecko gatvė 2, Varėna.

Kas dirba globos namuose

Globos namuose darbuotojai Prižiūri ir slaugo suaugusius žmones, kuriems reikia pagalbos. Globos namuose darbuotojai žmonėms padeda kiekvieną dieną. Jie padeda kiekvieną dieną.

Globos namuose gali gyventi iki 40 žmonių.

Kas gali čia gyventi

Globos namuose gali gyventi tik žmonės iš Varėnos miesto arba rajono.

Jeigu norite gyventi globos namuose, turite kreiptis į Varėnos rajono savivaldybės socialinių paslaugų skyrių.

Kiek kainuoja gyvenimas

Gyvenimas globos namuose kainuoja pinigus. Tai reiškia, kad už gyvenimą globos namuose Jums reikės mokėti. Kiekvienas žmogus moka skirtingą kainą. Tai priklauso nuo to, kokią gaunate pensiją.

Jeigu gyvensite globos namuose, turėsite sumokėti:

  • dalį savo pensijos,
  • visą individualios priežiūros kompensaciją,
  • turto mokestį, jeigu taip nustatys savivaldybės darbuotojai.

Kiek Jums reikės mokėti nustatys savivaldybės darbuotojai. Jūs turite kreiptis į Varėnos rajono savivaldybės socialinių paslaugų skyrių.

Darbo laikas

Globos namų darbuotojai globos namų gyventojus prižiūri visą parą.

Tai reiškia, kad globos namai dirba 24 valandas. Slaugytoja slaugo žmones kiekvieną dieną.

Slaugos namai turi administraciją. Administracijoje dirba direktorė ir kiti darbuotojai.

Administracija dirba:

  • pirmadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • antradienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • trečiadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • penktadienį nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių.

Kaip susisiekti

Jeigu turite klausimų, Jūs galite:

  • Mums paskambinti.

Varėnos globos namų telefono numeris yra 📞 +370 310 31661.

  • Parašyti mums elektroninį laišką.

Varėnos globos namų elektroninis paštas yra ✉️ info@varenosglobosnamai.lt

Kas rengė tekstą

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė: Varėnos globos namų vyriausioji socialinė darbuotoja Rima Pipienė

Tekstą vertino: Socialinių dirbtuvių „Vilniaus Viltis“ lankytojas Karolis Petraitis

Tekstą redagavo ir vertinimą koordinavo: Všį „Informacijos kaupimo ir sklaidos centro“ darbuotoja Skirmantė Sakalauskaitė

Skip to content