Informacija apie Varėnos globos namus
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Ji padeda žmonėms, kuriems sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus, sužinoti naujos informacijos.
Daugelyje šalių tokie tekstai jau yra plačiai naudojami.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos:
inclusion-europe.eu/easy-to-read
Apie globos namus
Varėnos globos namai yra įstaiga, kuri padeda žmonėms pasirūpinti savimi.
Čia gali gyventi:
- Senyvo amžiaus žmonės
- Žmonės su negalia
Globos namų adresas yra Z. Voronecko gatvė 2, Varėna.
Kas dirba globos namuose
Globos namuose darbuotojai Prižiūri ir slaugo suaugusius žmones, kuriems reikia pagalbos. Globos namuose darbuotojai žmonėms padeda kiekvieną dieną. Jie padeda kiekvieną dieną.
Globos namuose gali gyventi iki 40 žmonių.
Kas gali čia gyventi
Globos namuose gali gyventi tik žmonės iš Varėnos miesto arba rajono.
Jeigu norite gyventi globos namuose, turite kreiptis į Varėnos rajono savivaldybės socialinių paslaugų skyrių.
Kiek kainuoja gyvenimas
Gyvenimas globos namuose kainuoja pinigus. Tai reiškia, kad už gyvenimą globos namuose Jums reikės mokėti. Kiekvienas žmogus moka skirtingą kainą. Tai priklauso nuo to, kokią gaunate pensiją.
Jeigu gyvensite globos namuose, turėsite sumokėti:
- dalį savo pensijos,
- visą individualios priežiūros kompensaciją,
- turto mokestį, jeigu taip nustatys savivaldybės darbuotojai.
Kiek Jums reikės mokėti nustatys savivaldybės darbuotojai. Jūs turite kreiptis į Varėnos rajono savivaldybės socialinių paslaugų skyrių.
Darbo laikas
Globos namų darbuotojai globos namų gyventojus prižiūri visą parą.
Tai reiškia, kad globos namai dirba 24 valandas. Slaugytoja slaugo žmones kiekvieną dieną.
Slaugos namai turi administraciją. Administracijoje dirba direktorė ir kiti darbuotojai.
Administracija dirba:
- pirmadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
- antradienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
- trečiadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
- ketvirtadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
- penktadienį nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių.
Kaip susisiekti
Jeigu turite klausimų, Jūs galite:
- Mums paskambinti.
Varėnos globos namų telefono numeris yra 📞 +370 310 31661.
- Parašyti mums elektroninį laišką.
Varėnos globos namų elektroninis paštas yra ✉️ info@varenosglobosnamai.lt
Kas rengė tekstą
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė: Varėnos globos namų vyriausioji socialinė darbuotoja Rima Pipienė
Tekstą vertino: Socialinių dirbtuvių „Vilniaus Viltis“ lankytojas Karolis Petraitis
Tekstą redagavo ir vertinimą koordinavo: Všį „Informacijos kaupimo ir sklaidos centro“ darbuotoja Skirmantė Sakalauskaitė